Jump to content

Meowek

Użytkownik
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0
  1. W FBW nie mam szrugsów tylko w treningu góry. A ogólnie to co do planu to jest w porządku? W dni siłowe (FBW) mam po jednym ćwiczeniu na każdą partię, a w dni hipertroficzne uzupełnienia typy, łydki i szrugsy. Przy jakim zakresie zostać? 4x8 czy 5x5? Czy np. ćwiczenia złożone w dni siłowe zrobić 3x8 i 2 serie z maksymalnym ciężarem?
  2. Witam. Skomponowałem sobie plan treningowy. Dwa dni siłowe (FBW) dwa dni hyper (Góra/dół). lub 5x5 FBW A Poniedziałek Przysiady ze sztangą z tyłu 4x8 lub 5x5 Wiosłowanie sztangą 4x8 lub 5x5 Wyciskanie sztangi 4x8 lub 5x5 OHP hantlami 4x8 lub 5x5 Wyciskanie francuskie 3x10 Uginanie ramion chwytem młotkowym 3x10 FBW B Środa Martwy ciąg 4x8 lub 5x5 Podciąganie na drążku MAX (LUB) Przyciąganie drążka do klatki 4x8 lub 5x5 Wyciskanie hantli na skosie dodatnim 4x8 lub 5x5 OHP sztangą 4x8 lub 5x5 Prostowanie ramion na drążku 3x10 Uginanie ramion ze sztangą 3x10
  3. Siemka Co sądzicie o treningu w cyklu 4 dniowym (FBW/FBW/Góra/Dół)(Poniedziałek, środa, piątek, sobota) Nigdzie nie mogę znaleźć na ten temat informacji. A teraz doszedł mi jeden dzień gdzie jestem w stanie zrobić trening, a nie chcę odpuszczać FBW ponieważ robi mi się je najlepiej. W dniach FBW typowo siłowo 5x5 a w dniach Góra dół bardziej pod objętość.
  4. Dziękuję za odpowiedź. Sprawdzę intensywność w praktyce, jeśli będzie bardzo ciężko to zmniejszę intensywność. Muszę wypróbować, żeby zobaczyć czy będę się regenerował na czas
  5. Trening do oceny (kontuzja barku) Witam. Od dłuższego czasu walczę z kontuzją barku (stożek rotatora). Odbyłem rehabilitację i teraz chcę zupełnie odpuścić trening klatki i ramion (ból pojawiał się podczas wyciskania). Chcę aktualnie skupić się nad poprawą swojej postawy, wzmocnieniu nóg, pośladków, core, brzucha a zwłaszcza pleców, które są jednym z najsłabszych partii w moim ciele. Skomponowałem sobie taki oto plan, szukając wnikliwie jak najlepszych ćwiczeń na moje słabe ogniwa, które nie angażują barków. Dzień 1. (Rozgrzewka) 1.Przysiady 5x5 2.Podciąganie na drążku 6x 3.Martwy cią
×
×
  • Create New...