Jump to content

Meowek

Użytkownik
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0
  1. W FBW nie mam szrugsów tylko w treningu góry. A ogólnie to co do planu to jest w porządku? W dni siłowe (FBW) mam po jednym ćwiczeniu na każdą partię, a w dni hipertroficzne uzupełnienia typy, łydki i szrugsy. Przy jakim zakresie zostać? 4x8 czy 5x5? Czy np. ćwiczenia złożone w dni siłowe zrobić 3x8 i 2 serie z maksymalnym ciężarem?
  2. Witam. Skomponowałem sobie plan treningowy. Dwa dni siłowe (FBW) dwa dni hyper (Góra/dół). lub 5x5 FBW A Poniedziałek Przysiady ze sztangą z tyłu 4x8 lub 5x5 Wiosłowanie sztangą 4x8 lub 5x5 Wyciskanie sztangi 4x8 lub 5x5 OHP hantlami 4x8 lub 5x5 Wyciskanie francuskie 3x10 Uginanie ramion chwytem młotkowym 3x10 FBW B Środa Martwy ciąg 4x8 lub 5x5 Podciąganie na drążku MAX (LUB) Przyciąganie drążka do klatki 4x8 lub 5x5 Wyciskanie hantli na skosie dodatnim 4x8 lub 5x5 OHP sztangą 4x8 lub 5x5 Prostowanie ramion na drążku 3x10 Uginanie ramion ze sztangą 3x10 DÓŁ Piątek Przysiad przedni 4x10 Martwy ciąg sumo 4x8 Glute bridge 4x8 Wypychanie ciężaru na suwnicy 3x15 Dwugłowe uda na maszynie 3x15 Wspięcia na palce 4xmax GÓRA Sobota Wiosłowanie hantlem 4x10 Pompki 4xmax Przyciąganie drążka do brzucha 4x10 Wyciskanie złączonych hantli 4x10 Wznosy bokiem 4x10 Wyciskanie wąsko 3x8 Uginanie ramion z supinacją 3x8 Szrugsy 4x10 Nie wiem czy w dni bardziej siłowe robić 5 serii po 5 powtórzeń cieżkich serii, czy robić mniejszym ciężarem obcinając serię ale dodając powtórzenia. Proszę o wytknięcie błędów.
  3. Siemka Co sądzicie o treningu w cyklu 4 dniowym (FBW/FBW/Góra/Dół)(Poniedziałek, środa, piątek, sobota) Nigdzie nie mogę znaleźć na ten temat informacji. A teraz doszedł mi jeden dzień gdzie jestem w stanie zrobić trening, a nie chcę odpuszczać FBW ponieważ robi mi się je najlepiej. W dniach FBW typowo siłowo 5x5 a w dniach Góra dół bardziej pod objętość.
  4. Dziękuję za odpowiedź. Sprawdzę intensywność w praktyce, jeśli będzie bardzo ciężko to zmniejszę intensywność. Muszę wypróbować, żeby zobaczyć czy będę się regenerował na czas
  5. Trening do oceny (kontuzja barku) Witam. Od dłuższego czasu walczę z kontuzją barku (stożek rotatora). Odbyłem rehabilitację i teraz chcę zupełnie odpuścić trening klatki i ramion (ból pojawiał się podczas wyciskania). Chcę aktualnie skupić się nad poprawą swojej postawy, wzmocnieniu nóg, pośladków, core, brzucha a zwłaszcza pleców, które są jednym z najsłabszych partii w moim ciele. Skomponowałem sobie taki oto plan, szukając wnikliwie jak najlepszych ćwiczeń na moje słabe ogniwa, które nie angażują barków. Dzień 1. (Rozgrzewka) 1.Przysiady 5x5 2.Podciąganie na drążku 6x 3.Martwy ciąg na prostych nogach 4x8 4.Spacer farmera 4x 5. Ławka rzymska x Szrugsy 4x 6. Martwy robak 4x 7. AB Wheel 4x Dzień 2. (Rozgrzewka) 1. Martwy ciąg 5x5 2. Przysiad wyskok 5x10 3. Wiosłowanie 5x8 4.Swing 4x10 5.Wiosłowanie hantlem 4x 6.Russian twist 4x 7. Matwy robak izometrycznie 4x Dzień 3x (Rozgrzewka) 1.Przysiad 4x10 2.Glute bridge 5x10 3.Podciąganie 4x 4.Zarzut siłowy 4x 5.Łydki x Przyciąganie drążka do brzucha 4x 6. Zercher hold 4x 7.AB Wheel 4x Poproszę o ocenę planu, wytknięcie błędów oraz wyrozumiałość, ponieważ gotowca, pasującego do moich wymagań nie znalazłem, więc musiałem wziąć sprawy w swoje koślawe ręce. Pozdrawiam
×
×
  • Create New...