Jump to content

Berkman

Użytkownik
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Berkman last won the day on July 26

Berkman had the most liked content!

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Berkman's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

1

Reputation

  1. Ćwiczenia typu 6,5,4,3,2,2 chodziło mi o to, że im mniej powtórzeń w serii tym cięższy ciężar tzn. zaczynam od małego ciężaru - dużo powtórzeń, następną serię biorę cięższy hantel ale z mniejszą liczbą powtórzeń.
  2. Witam, stworzyłem 3-dniowy plan treningowy dla siebie w celu poprawy siły i przybrać trochę masy. Czy według was plan ułożony jest ok? Coś poprawić/dodać/usunąć? Plan: PONIEDZIAŁEK Klatka piersiowa: 2min/3min przerwy między seriami Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 5×5 Wyciskanie sztangi na ławce dodatniej przy użyciu maszyny Smitha 4x(6,5,4,3) Wyciskanie hantli na ławce dodatniej 4x(6,5,5,4) Pompki na poręczach 4x8 Biceps: 1.30 min przerwy Uginanie przedramion ze sztangą trzymaną podchwytem 4×5 Jednoczesne uginanie przedramion z hantlami z supinacją siedząc 4x(6,6,5,5) WTOREK Plecy: 2min/3min przerwy Martwy ciąg 5x(5,4,3,2,2) Wiosłowanie sztangą podchwytem 5x(6,5,5,4,4) Podciąganie na drążku 3x6 Wiosłowanie hantlem jednorącz w podporze o ławkę 4×6 Triceps: 1.30 min przerwy Wyciskanie sztangi wąskim chwytem na ławce poziomej 4×5 Francuskie wyciskanie sztangi łamanej leżąc na ławce poziomej 4x(6,5,5,4) ŚRODA Nogi 2/3min przerwy Przysiad ze sztangą na karku 5×5 Wypychanie ciężaru na suwnicy 5×6 Wspięcia na palcach siedząc na maszynie 4x(20, 15, 15, 10) Uginanie podudzi na maszynie 4x(15,15,12,12) Barki 1.30min przerwy Wyciskanie sztangi nad głowę 5×5 Wyciskanie hantli siedząc w górę 5x(6,5,5,4,3) Szrugsy ze sztangielkami 3x6
×
×
  • Create New...