Skocz do zawartości

Przejście Z Redukcji Na Masę


Motorek1950

Rekomendowana wypowiedź

Przejście Z Redukcji Na Masę

Witam Serdecznie, na wstępnie proszę o wyrozumiałość gdyż jestem początkujący, Zaczęło się od tego że wazylem 122 kg  a pierwsze 20 kg schudlen na dobrej dopięte diecie, potem było troszkę  lenistwa i od 2 miesięcy jestem na Diecie 1000 kcal  ( wiem że nie jest to zdrowe )  Aktualnie waże 85 kg i 181cm wzrostu 24 Lata, na codzień pracuje fizycznie.

Czy uważacie  że mam dobra wagę żeby przejść na Masę? Jeżeli nie to do dlaczego?

A jeżeli Tak, to w jaki sposób przejść z Redukcji Na Masę, powtarzam jem 1000kcal dziennie i jakieś lekki trening Areobowy, zero siłowych.  Nie chciał bym się zalac tylko zwiększyć masę  ale dobrze wyglądać. Z góry sorry za nie profesjonalne wyrazy, ale powtarzam jestem Laikiem, liczę  na waszą pomoc 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie twoje sytuacja z wejściem na masę z pewnością nie będzie łatwa, jeśli jesz cały czas po 1000 kalorii to metabolizm z pewnością masz już mocno zwolniony. Poza tym jeśli nie robiłeś żadnych treningów siłowych to zapewne skład ciała jest taki, że ciągle troche fatu siedzi. Ogólnie to nie myślałbym narazie w twoim przypadku o typowej masie, bo to całkowicie bez sensu.

W pierwszej kolejności dodaj te 3 treningi siłowe w tygodniu żeby dać jakiś bodziec dla mięsni. Zacznij podnosić kalorie np. o 150-200 kcal co 7-10 dni by wyjść z tak głębokiego deficytu. Ważne tez aby nie zwracać tak uwagi na wagę, ale raczej skupić się na takich aspektach jak miarka czy po prostu lustro.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej tradycyjny trening siłowy na wolnych ciężarach żeby zacząć odbudowywać nieco mięsa po takim spadku wagi. Aeroby oczywiście zostaw w dni wolne albo po treningu, zależy od tego jak masz czas. I przede wszystkim jak kolega wspomniał zacznij dodawać te kalorie.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach