Skocz do zawartości

Recommended Posts

Czasem dietetycy mówią, że „głód jest pragnieniem w przebraniu". Czę­sto odczuwanie pragnienia i apetyt na słodycze są ze sobą powiązane. Dlatego też szklanka zimnej, lekko gazowanej wody może wyelimino­wać uczucie głodu i pragnienia. Jeśli regularnie pijemy między posiłka­mi, mamy dużą szansę, że nie dopadnie nas ochota na słodkie smaki.

 

źródło Muscular Development

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Warto pamiętać, że prawidłowe nawodnienie organizmu jest także kluczem do sukcesu w trakcie treningu. Wszakże wszystkie reakcje zachodzące w naszym organizmie zachodzą w środowisku wodnym.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Prawidłowe nawadnianie organizmu jest naprawdę kluczową kwestią każdej diety, a im więcej płynów pijemy tym oczywiście lepiej, w szczególności po intensywnym wysiłku fizycznym oraz kiedy to na zewnątrz mamy wysokie temperatury, upały.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

piję dużo wody i wcale nie przechodzi mi ochota na słodycze :P zresztą uważam, ze to nic złego i że jeśli jemy słodkie rzeczy z umiarem, to nic nam się nie stanie :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz


×