Jump to content
Angel1996

Intensywność ćwiczeń

Rekomendowana wypowiedź

Witam, osiem miesięcy temu urodziłam córeczkę. W czasie ciąży pozostawałam aktywna, krótko po porodzie również. Mam jednak problem z pośladkami.. W okresie dorastania nabawilam się rozstępów i skóra nie jest tak jędrna jak być powinna. Ćwiczę codziennie, jednak praca i opieka nad córką pozwalają mi na wykonanie jednego treningu dziennie, około 20 minutowego. Jednego dnia ćwiczę brzuch, kolejnego pupe i tak na zmianę. Soboty i niedziele mam wolne. Nie wiem czy przy takim ułożeniu treningu będzie widać jakiś efekt. Na brzuch nie narzekam, ale tyłek chciałbym poprawić. Ćwiczę z Mel B, Łukaszem Choińskim, Natalią Gacka i Pamela Reiff. Jakieś rady? Proszę o pomoc. Obecnie ważę 48kg przy wzroście 165cm. Będę wdzięczna za jakiekolwiek wskazówki. Pozdrawiam. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Twoja masa ciała wyklucza jakąkolwiek nadwagę więc generalnie warto skupić się na aktywności i racjonalnym odżywianiu. Ciąża to spore wyzwanie dla organizmu, więc nic dziwnego że po kilku miesiącach nasze ciało nie jest w stanie prezentować się tak jakbyśmy sobie tego życzyli. Kluczem jest systematyczność. Co do treningu to przede wszystkim staraj się znaleźć taki program treningowy który uwzględniałbym ćwiczenia na całe ciało, a nie tylko wybrane partie. Jeśli masz dobrą genetykę oraz będziesz systematyczna to z pewnością również domowe sposoby przyniosą efekt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli chodzi o wydatek energetyczny to lepszy jest trening obwodowy (tym bardziej na początku przygody z ćwiczeniami lub wznowieniu treningów) niż od razu trening split.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozumiem, a czy ćwiczenie 5 dni pod rząd i robienie 2 dniowej przerwy jest dobrym rozwiązaniem? Jakie pokarmy dostarczą mi najpotrzebniejszych składników? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli te treningi są stosunkowo krótkie to nie powodują one dużych obciążeń mięśniowych ani nie stymulują CUN więc jak najbardziej możesz ćwiczyć 5 dni pod rząd. Co do produktów spożywczych to zadbaj przede wszystkim o odpowiednią podaż białka oraz staraj się unikać przetworzonych produktów i cukrów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W niewielkich ilościach możesz włączyć do diety, ale napewno nie porcje typu tabliczka dziennie. Staraj się wybierać takie o jak największej zawartości kakao np. 80-90 %. Są najbardziej wartościowe dla naszego organizmu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...