Skocz do zawartości
docu12

Porady dotyczące treningu i motywacji

Recommended Posts

Witam . Mam pytania odnośnie treningów . Sytuacja wygląda tak że ćwiczę  ok 1,5 roku ( z przerwami)  co prawda amatorsko ale ćwiczę .  Ćwiczyłem 5x w tygodniu ale nie na siłowni tylko w  domu . Niestety nie mam dostępu do siłowni ze względu na dojazd i godzinę powrotną ze szkoły . Weekendy odpadają bo albo pomagam ojcu w domu albo muszę ogarnąć mieszkanie .

Ćwiczyłem z Gym break.

Nie ćwiczyłem oczywiście jednego setu tylko w każdym dniu lub tygodniu  inny.

Mój problem polega na tym że jeżeli przerwę treningi na dłużej niż tydzień to forma spada co przy dłuższych chorobach jest dość uciążliwe. Może zainwestować w hantle ?  Zawsze ćwiczenia dobierałem odpowiednio do stanu kondycji i z czasem im dłużej ćwiczyłem  wtedy zacząłem  modyfikować treningi ( zwiększenie ilość powtórzeń , tępa itp.) Moim celem jest gł. polepszenie kondycji ,siły, lekki wzrost masy mięśniowej oraz wyrzeźbienie .Według was te zestawy sprawdzą się na dłuższą  metę w tym co chcem osiągnąć ? I tutaj właśnie pojawia się pierwsze pytanie :  1.czy da się zwiększyć znacząco siłę bez dużego wzrostu masy mięśniowej ? 2.Czy jeżeli genetycznie mam słabo rozwinięte mięśnie klatki piersiowej czy wyrzeźbię je bez użycia hantli ? Mam właśnie problemy z ciężarami :/ Kolejnym problemem jest motywacja : zawsze po miesiącu  ćwiczeń w cyklu 5 dni ćwiczeń 2 dni odpoczynku nie miałem ochoty ani siły do ćwiczeń. Teraz po 2 tygodniach przerwy przez zapalenie oskrzeli mam to samo .... Może zmniejszyć ilość treningów ?

Pomimo że ćwiczyłem te 1,5 roku to jak patrzę na efekty to są  średnie , pomimo tego że samopoczucie się poprawiło . Nie wiem może to przez dietę którą miałem dość niepoukładaną ...

Co do diety Wziąłem się w garść i jem w miarę regularnie , dość zdrowo i kolejne pytanie brzmi : przy moich celach spożywać  podstawowe 1g białka/1kg masy ciała  czy zwiększyć je do 1,2/1,5 na 1kg Masy ciała ? Dodam że jestem typem bardziej ektomorficznym. Mam wręcz problem z przybraniem na wadze . Obecnie ważę ok 68kg , mam 183cm wzrostu .

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Wszystko dobrze, fajnie, ładnie i kolorowo ale jak nie ma wyników to i motywacja spada. JA coś o tym wiem, do pewnego momentu szło mi dobrze, a potem lipa nie wiedziałem żadnego progresu. No i wtedy się zdecydowałem na suplement. Mniej więcej po tygodniu z LargoMass było widać sporą różnicę i teraz dalej się nim wspomagam.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@Kubson

Czekaj czekaj misiu, najpierw piszesz w innym temacie (link poniżej), że pytasz się jak to jest z LargoMass bo twój kumpel bierze i ma super przyrosty
Sugerowałoby to, że oczekujesz opinii przed kupnem. Ergo nie stosowałeś nigdy.

1 godzinę temu, Kubson napisał:

Wszystko dobrze, fajnie, ładnie i kolorowo ale jak nie ma wyników to i motywacja spada. JA coś o tym wiem, do pewnego momentu szło mi dobrze, a potem lipa nie wiedziałem żadnego progresu. No i wtedy się zdecydowałem na suplement. Mniej więcej po tygodniu z LargoMass było widać sporą różnicę i teraz dalej się nim wspomagam.

A teraz 4 dni później piszesz, że już stosowałeś conajmniej tydzień, a pewnie i dłużej bo mówisz, że "dalej się nim wspomagasz". 

Troszkę się pogubiłeś w tym swoim reklamowaniu badziewnego produktu. ;)
 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

    • 1 Posts
    • 2178 Views
    • 8 Posts
    • 1301 Views

×