Skocz do zawartości
wiktoreq

Plan treningowy

Recommended Posts

Cześć,mam 14 lat.Ćwiczę karate kyokushin i muaythai(bardzo rzadko).Kyokushin ćwiczę od 5 roku życie.Sądze że jestem bardzo zaawansowany.Jestem zdobywcą Pucharu Polski i wicemistrzem Europy w karate kyokushin.Jestem w stanie trenować 7 dni w tygodniu (nawet 2 razy dziennie).Przed mistrzostwami trenowałem po ok. 5h dziennie.Mam wydaje mi się dużą wiedzę o treningu i diecie.Jestem mezomorfikiem ale nie mam wcale takich wąskich bioder.Teraz właśnie skończył się sezon i chciałbym przez miesiąc przybrać na masie mięśniowej,mam własną siłownie na strychu (ławka,sztanga,sztangielki,obciązenie,drążek,poręcze do pompek,gumę rehabilitacyjną,worek i mata).Chciałbym się upewnić czy mój plan treningowy jest dobry dla mnie.Mój wzrost to 162cm,waga to 50 kg.Ogólnie na treningach będę się starał robić jak najwięcej ćwiczeń z własną wagą ciała.Oto mój plan:

Pon.Klatka,biceps,przód i bok barków       Wt.Plecy,triceps,tył barków     Śr.Cardio(trening obwodowy na workach w klubie,nie zawsze tak ciężki trening,więc kiedy będzie łatwiejszy,lużny trening to zamierzam zrobić 1/3 nóg)       Czw.Klata,biceps,przód i bok barków         Pią.Cardio(taka sama sytuacja jak w środę)        Sob.Plecy,triceps,tył barków       Nie.Nogi

Liczba serii na partię mięśniową: Nogi-26 serii (dwugłowe,czworogłowe i łydki) Plecy-20 serii     Biceps-10 serii     Triceps-12 serii      Klata-16/17 serii      Barki-12 seriii

Brzuch i przedramiona robię codziennie,gdyż to jest bardzo ważne w tym sporcie(od przedramion mam takie coś do ściskania).Okres z siłownią w moim przypadku nie będzie długi bo nie chce spaść na szybkości.Dietę mam ułożoną dobrze,tylko chce znać zdanie innych odnośnie tego planu treningowego.Codziennie się rozciągam i rolluję.Z góry dziękuje :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Plan wygląda dobrze skoro jesteś przyzwyczajony do wysiłku fizycznego to wówczas przetrenowanie nie jest prawdopodobne, jednak warto zwrócić uwagę że osiągnięcie znacznych zmian w sylwetce na przestrzeni miesiąca jest niemal niemożliwe nawet przy świetnej genetyce, tym bardziej w tak młodym wieku. Jesteś przed okresem największego naturalnego przyrostu muskulatury oraz siły więc skupiłbym się na treningu w taki sposób by rozwijać się w swoim sporcie. Oczywiście plan przez Ciebie podany może być dobrą odskocznią, jednak nie nastawiaj się na konkretne przyrosty a raczej ciesz się nowym doświadczeniem. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem przygotowania powinno się zacząć od worka treningowego, ten sprzęt sprawdza się naprawdę dobrze i wiele osób myśli, że przydaje się tylko do "bicia". 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Wygląda bardzo dobrze jak na 14-latka:) Tak trzymać! Ja osobiście polecam indywidualne treningi dla początkujących. Ja mam 25 lat i nigdy nie uprawiałem sporty. Tylko że WF na uczelni:) Moja dziewczyna przekonała mnie że trzeba coś uprawiać i dlatego poszedłem na indywidualne treningi do jednego studio treningowego w Krakowie. Jestem mega zadowolony, zobaczymy co będzie dalej. Dla mnie to wyzwanie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

    • 1 Posts
    • 68 Views
    • 4 Posts
    • 362 Views

×